Se începe căutarea
Site Primaria Municipiului Alba Iulia
Primaria Alba-Iulia
E-FUNCŢIONAR
Cautare Google

Angajare asistent personal

Lista acte necesare

  • Cererea persoanei cu handicap (sau a curatorului), aprobata de DGASPC, privind optiunea pt. „asistent personal”
  • Act de identitate solicitant (original si 2 copii)
  • Certificat nastere solicitant (copie si original)
  • Certificat casatorie/sentinta divort solicitant (copie si original)
  • Certificatele de nastere a tuturor copiilor solicitantului (copie si original)
  • Diploma studii solicitant (original si copie fata-verso)
  • Curriculum Vitae solicitant
  • Cazier judiciar solicitant
  • Aviz psihologic de la psiholog Ioana Crisan
    Adresa: Sediul S.C. APA CTTA S.A., Str. Vasile Goldis, nr.3, program: 8:00 – 16:00, luni-vineri.
  • Fisa medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
    Medic de medicina muncii Sulutiu Marius, str. Simion Barnutiu, nr.11, program: luni si joi intre orele 10:00 – 11:30, tel: 0258811894.
  • Carnet de munca solicitant si adeverinta cu stagiul de cotizare, incepand cu data de 01.01.2011
  • Declaratie pe propria raspundere ca va respecta obligatiile prevazute la art.38 din Legea nr.448/2006
    Va fi data in fata reprezentantului SPAS Alba Iulia
  • Adeverinta de la banca cu nr. de cont si nr. de card pe numele asistentului personal - 2 exemplare
  • Hotararea Comisiei pt. Protectia Copilului cu toate anexele – pentru minori
  • Certificat de incadrare in gradul grav de handicap, cu asistent personal, al persoanei pt. care se solicita angajarea (copie si original)
  • Planul individual de servicii/programul individual de reabilitare si integrare sociala al persoanei cu handicap grav
  • Certificat de nastere al persoanei cu handicap (copie si original)
  • Act de identitate a persoanei cu handicap (copie si original)
  • Negatie de la locul de domiciliu, pentru cei care au doar resedinta in municipiul Alba Iulia
  • Acte privind veniturile persoanei cu handicap
  • Acordul scris, pentru angajare, al persoanei cu handicap sau, dupa caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei
  • Adeverinta de la AJPS Alba, ca nu beneficiaza de indemnizatie pentru copiii in varsta pana la 7 ani
  • Cerere de angajare, in care se va mentiona si programul de lucru
Descarcare cerere tip

Acte necesare

  • Cererea persoanei cu handicap (sau a curatorului), aprobata de DGASPC, privind optiunea pt. „asistent personal”
  • Act de identitate solicitant (original si 2 copii)
  • Certificat nastere solicitant (copie si original)
  • Certificat casatorie/sentinta divort solicitant (copie si original)
  • Certificatele de nastere a tuturor copiilor solicitantului (copie si original)
  • Diploma studii solicitant (original si copie fata-verso)
  • Curriculum Vitae solicitant
  • Cazier judiciar solicitant
  • Aviz psihologic de la psiholog Ioana Crisan
    Adresa: Sediul S.C. APA CTTA S.A., Str. Vasile Goldis, nr.3, program: 8:00 – 16:00, luni-vineri.
  • Fisa medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
    Medic de medicina muncii Sulutiu Marius, str. Simion Barnutiu, nr.11, program: luni si joi intre orele 10:00 – 11:30, tel: 0258811894.
  • Carnet de munca solicitant si adeverinta cu stagiul de cotizare, incepand cu data de 01.01.2011
  • Declaratie pe propria raspundere ca va respecta obligatiile prevazute la art.38 din Legea nr.448/2006
    Va fi data in fata reprezentantului SPAS Alba Iulia
  • Adeverinta de la banca cu nr. de cont si nr. de card pe numele asistentului personal - 2 exemplare
  • Hotararea Comisiei pt. Protectia Copilului cu toate anexele – pentru minori
  • Certificat de incadrare in gradul grav de handicap, cu asistent personal, al persoanei pt. care se solicita angajarea (copie si original)
  • Planul individual de servicii/programul individual de reabilitare si integrare sociala al persoanei cu handicap grav
  • Certificat de nastere al persoanei cu handicap (copie si original)
  • Act de identitate a persoanei cu handicap (copie si original)
  • Negatie de la locul de domiciliu, pentru cei care au doar resedinta in municipiul Alba Iulia
  • Acte privind veniturile persoanei cu handicap
  • Acordul scris, pentru angajare, al persoanei cu handicap sau, dupa caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei
  • Adeverinta de la AJPS Alba, ca nu beneficiaza de indemnizatie pentru copiii in varsta pana la 7 ani
  • Cerere de angajare, in care se va mentiona si programul de lucru

Observatii

Angajarea asistentului personal se face in maximum 30 zile de la depunerea dosarului cu toate documentele prevazute, cu exceptia anchetei sociale, care va fi efectuata in termenul legal.