Se începe căutarea
Site Primaria Municipiului Alba Iulia
Primaria Alba-Iulia
E-FUNCŢIONAR
Cautare Google

Angajare asistent personal

Lista acte necesare

ACTE NECESARE PENTRU ANGAJAREA ASISTENŢILOR PERSONALI

(Legea nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi H.G.nr.268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.448/2006)

  • Asistenti personali-acte pentru solicitant - Vizualizare/ tiparire lista documente:
  • Descarca lista acte pentru solicitant Descarca cerere angajare asistent personal

  • PENTRU FIȘA MEDICALĂ DE MEDICINA MUNCII:
    Pentru analize, vă prezentați la Centrul Medical CLINIMED – cartier Cetate, Bulevardul Revoluţiei, nr. 18, Alba Iulia, tel. – 0258 833 296, program Luni – Vineri, orele 08.00 – 15.00;

  • Asistenti personali-acte pentru reangajarea asistentilor personali - Vizualizare/ tiparire lista documente:
  • Descarca lista acte pentru reangajare asistenti personali

    Acte necesare

    • Cererea persoanei cu handicap (sau a curatorului), aprobata de DGASPC, privind optiunea pt. „asistent personal”
    • Act de identitate solicitant (original si 2 copii)
    • Certificat nastere solicitant (copie si original)
    • Certificat casatorie/sentinta divort solicitant (copie si original)
    • Certificatele de nastere a tuturor copiilor solicitantului (copie si original)
    • Diploma studii solicitant (original si copie fata-verso)
    • Curriculum Vitae solicitant
    • Cazier judiciar solicitant
    • Aviz psihologic de la psiholog Ioana Crisan
      Adresa: Sediul S.C. APA CTTA S.A., Str. Vasile Goldis, nr.3, program: 8:00 – 16:00, luni-vineri.
    • Fisa medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
      Medic de medicina muncii Sulutiu Marius, str. Simion Barnutiu, nr.11, program: luni si joi intre orele 10:00 – 11:30, tel: 0258811894.
    • Carnet de munca solicitant si adeverinta cu stagiul de cotizare, incepand cu data de 01.01.2011
    • Declaratie pe propria raspundere ca va respecta obligatiile prevazute la art.38 din Legea nr.448/2006
      Va fi data in fata reprezentantului SPAS Alba Iulia
    • Adeverinta de la banca cu nr. de cont si nr. de card pe numele asistentului personal - 2 exemplare
    • Hotararea Comisiei pt. Protectia Copilului cu toate anexele – pentru minori
    • Certificat de incadrare in gradul grav de handicap, cu asistent personal, al persoanei pt. care se solicita angajarea (copie si original)
    • Planul individual de servicii/programul individual de reabilitare si integrare sociala al persoanei cu handicap grav
    • Certificat de nastere al persoanei cu handicap (copie si original)
    • Act de identitate a persoanei cu handicap (copie si original)
    • Negatie de la locul de domiciliu, pentru cei care au doar resedinta in municipiul Alba Iulia
    • Acte privind veniturile persoanei cu handicap
    • Acordul scris, pentru angajare, al persoanei cu handicap sau, dupa caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei
    • Adeverinta de la AJPS Alba, ca nu beneficiaza de indemnizatie pentru copiii in varsta pana la 7 ani
    • Cerere de angajare, in care se va mentiona si programul de lucru

    Observatii

    ►Anterior angajării asistentului personal, reprezentanții Primăriei/Direcției de Asistenţă Socială Alba Iulia vor efectua în termenul legal ANCHETA SOCIALĂ și instructajul general și specific de PROTECȚIA MUNCII.
    ►Angajarea asistentului personal se face în maximum 30 zile de la depunerea dosarului cu toate documentele prevăzute.